Prowadzenie księgowości zleciłem firmie zewnętrznej. Ponieważ prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą, zamierzam nauczyć się samodzielnie prowadzić podatkową księgę przychodów i rozchodów. Gdzie mam szukać bezpłatnych szkoleń internetowych z tego zakresu, finansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki?
Nieodpłatne szkolenia w ramach projektu realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oferuje Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jedno ze szkoleń dostępnych na portalu Akademii dotyczy prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów. W bardzo przystępny sposób tłumaczy podstawy prowadzenia podatkowej księgi i dokonywania w niej zapisów. Składa się z siedmiu modułów, tzn.: 1. Rozpoczęcie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, 2. Ewidencja przychodów, 3. Ewidencja kosztów, 4. Ewidencja majątku firmy, 5. Sprawy pracownicze, 6. Rozliczenie podatku VAT, 7. Zamknięcie podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
Bezpłatne szkolenia w ramach Akademii PARP są dostępne dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, jak również dla pracowników z dużych przedsiębiorstw. Uczestnikiem szkolenia dotyczącego prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów może więc być osoba, która prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. By z niego skorzystać, powinna zarejestrować się na platformie Akademii, która dostępna jest na stronie internetowej www.akademiaparp.gov.pl. Rejestracja wymaga zdefiniowania loginu (czyli ciągu znaków alfanumerycznych, koniecznego do autoryzowanego dostępu do szkolenia), hasła, podania adresu konta poczty elektronicznej, rodzaju firmy (mikro-, mała, średnia, duża) oraz płci osoby rejestrującej się.
|